دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری

بنظر شما دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری چیست؟
آیا شیرهای آب خانه یا حمام شما آب گرم ندارند؟ چندین عامل می توانند دلیل این امور باشد. در ادامه چندین راهکار را برای شما آورده ایم تا بتوانید با آگاهی از آنان مشکل خود را رفع نمایید. در صورتی که قادر به رفع و عیب یابی مشکل پکیج دیواری خود نبودید و فورا به تعمیرات پکیج دیواری در منزل نیاز دارید، می توانید با ما در شوفاژ سانترال تماس بگیرید تا با فرستادن تعمیرکاران مجرب درب منزل به شما کمک نماییم.

منبع برق پکیج دیواری را چک کنید

مطمئن شوید که منبع برق خانه به پکیج جریان دارد و دستگاه به خوبی تغذیه می گردد. همچنین فیوزهای مربوطه را بررسی کنید که به درستی کار می کنند. اگر متوجه شدید که یکی از فیوزها پریده است، می توانید با تعویض آن متوجه شوید که آیا مشکل همان بوده است یا خیر. اگر با تعویض فیوز همچنان مشکل شما برطرف نشد، ممکن است دلایل پیچیده تری داشته باشد که در اینصورت بهتر است با متخصصان حرفه ای و با تجربه تماس حاصل فرمایید.

دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری

منبع گاز پکیج دیواری را بررسی نمایید

از باز بودن شیر گاز به پکیج خود اطمینان حاصل کنید. اگر به وجود مشکلی در شبکه تامین گاز خود مشکوک شده اید، سریعا با اداره گاز رسانی منطقه خود تماس بگیرید.

دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری

آیا پروگرمر و ترموستات شما کار می کنند؟

از فعال بودن و روشن بودن پروگرمر خود مطمئن شوید و درجه ترموستات خود را تا حد ممکن بالا ببرید.

دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج دیواری

آیا پمپ آب پکیج به درستی و بی عیب و نقص کار می کند؟

می توانید با لمس کناره و بدنه ی پمپ دستگاه خود از کارکرد آن اطمینان حاصل کنید. اگر هیچگونه تحرکی احساس نکردید و پمپ به نظر خاموش می آمد، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و سریعا تعمیرکار باتجربه ای را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

چراغ پیلوت پکیج را چک کنید

اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.