پمپ پکیج شوفاژ دیواری

پمپ پکیج قطعه حیاتی در پکیج شوفاژ دیواری!

اینکه چرا پمپ های پکیج ها خراب میشوند بستگی به مدل پمپ, پکیج, نحوه نصب پکیج و طرز استفاده از پکیج دارد ولی اگر پمپ نصب شده بر روی پکیج از نوع مرغوب آن باشد باید سالهای سال کار کند مگر اینکه مشکلی در کار باشد. در زیر پاره ای از این مشکلات ذکر میشود:

  • بدون آب کارکردن پمپ
  • نصب پکیج بدون صافی های سیستم برگشت شوفاژ

پمپ و فصل تابستان

پیش از این گفتیم پمپ برای به حرکت درآمدن آب گرم تولید شده توسط پکیج می باشد. پس با این اوصاف آیا نیاز به کار پمپ فقط در فصل زمستان و زمانی که نیاز به سیستم گرمایشی داریم است ؟

پاسخ خیر می باشد. در دستگاههای دومبدل پمپ پکیج باید در همه حالت کار کند. بله درست متوجه شدید در تابستان اگر شما آبگرم را باز کنید پکیج دومبدله بیچاره تان باید برای تامین آبگرم مصرفی نیز پمپ را روشن نماید. بهمین علت است که در فصل تابستان مصرف برق پکیج های تک مبدل کمی کمتر از نوع دومبدل است.

پمپ کی خراب می شود؟

پمپ پکیج

در بالا به تعدادی از عوامل خرابی پمپ اشاره کردیم.خب حالا باید ببینیم پمپ کی نیاز به تعویض دارد.
بیشتر خرابی پمپ ناشی از پروانه رتور میباشد که دیگر کارایی سابق را ندارد که این مشکل از همون عوامل بالا منشأ میشود.البته تست پمپ و تشخیص نیاز به تعویض بودن باید توسط تکنسین و سرویسکار مجرب صورت گیرد.

روتور پمپ

خرید پمپ

برای خرید پمپ باید به این نکته توجه کرد که هر پمپی نمی توان به جای پمپ دیگر استفاده کرد و همچنان از نمایندگی معتبر پمپ خریداری شود.در شوفاژ سانترال ما در هنگام خرید شما را مشاوره و راهنمایی خواهیم کرد و درصورت نیاز به سرویسکار،سرویسکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کرده و پمپ شما را گارانتی می کنند.